شیمی فیزیک پایه علم شیمی

سلام و خسته نباشید خدمت همه دانشجویان عزیز

همانطور که میدانید نمرات نهایی شما در سایت دانشگاه ثبت شده است. 

2-3 نفر از دانشجویان شیمی فیزیک 1 تقاضای ارفاق داشتند، فکر میکنم سیستم پاسخ استاد به اعتراض دانشجویان اشکال دارد و پیام من ثبت نمیشود!!!!!!

در هر صورت به صورت عمومی اعلام میکنم که به علت یک اشتباه محاسباتی نمرات دانشجویان شیمی فیزیک 1 بیشتر از آنچه باید میبود ثبت شده و جای هیچگونه ارفاقی متاسفانه باقی نیست ضمن اینکه قبلا عرض کردم که علیرغم میل باطنی نمره  روش کار را برای همه دانشجویان کامل در نظر گرفته ام.

در شیمی فیزیک 2 هم یک نفر معترض بودند!

1- شما دو جلسه غیبت داشتید بنابراین از دو کوییز که مجموعا 7 نمره داشتند نمره ای کسب نکردید. شما باید پس از بهبود بیماری برای جبران با بنده هماهنگ میکردید و این دو کوییز را میدادید. طبق روال این سه ترم و چهار درسی که با من پاس کردید!!!

2- با اینکه در این دو جلسه حضور نداشتید نمره گزارش کاری که تحویل دادید و روش کار!!!! به شما تعلق گرفته هرچند چون گزارشهای ناقصی بودند نمره زیادی کسب نکردند!!!

3- موفق و پیروز باشید.

با آرزوی روزهای خوب و تابستانی پر بار برای همه عزیزان.

موسوی نیک




تاریخ: 24 / 3 / 1393برچسب:,
ارسال توسط حنانه موسوی نیک

با سلام و آرزوی موفقیت برای همه دانشجویان عزیز:

نمرات نهایی خام آزمایشگاه در ادامه مطلب آمده است . البته لازم به ذکر است که چون گزارش کارها خیلی بد بود و نمرات کوییز برخی از عزیزان هم مردد ..... در نتیجه نمره نهایی تعریفی نداشت، علیرغم میل باطنی نمره کامل روش کار رو به همه داده ام!

این نمرات با احتساب امتیازاتی که برخی از شما کسب کرده اید تغییر خواهد کرد.

موفق باشید

موسوی نیک

 

پینوشت: نمرات را در صفحه جدید باز کنید تا اندازه ها متناسب شودچشمک



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 3 / 1393برچسب:,
ارسال توسط حنانه موسوی نیک